poniedziałek, 3 marca 2014

WITAM NA MOJEJ STRONIE

Serdecznie witam wszystkich odzwiedzajacych moja strone.
Nazywam się Barbara Solarz od 1997 roku jestem pilotem wycieczek,  współpracowałam z polskimi i greckimi biurami podróży, władam językiem greckim i angielskim, specjalizuję się w Grecji. Kilka miesiecy w roku mieszkam w Grecji.

Pracowałam jako pilot wycieczek objazdowych, a także rezydent w Grecji: na wyspie Santorini, Rodos, Korfu, Zakinthos, Krecie, Eubei oraz Półwyspie Chalkidiki, w Thesalonikach, w Delfach, Meteorach, Koryncie, Epidaurousie, Peloponezie, Olimpii  i na Cyprze.
Prowadziłam wycieczki objazdowe po Grecji, jak też krótkie okolicznościowe wyjazdy - rowniez biznesowe.
Pisałam programy dotyczące wycieczek objazdowych lub wycieczek krajoznawczych, połączonych z kilkudniowym pobytem w atrakcyjnych miejscach w Grecji, zajmowałam się przygotowywaniem katalogów hotelowych.
Brałam udział w dyżurach pilotów, podczas których piloci udzielają szczegółowych informacji - dotyczących destynacji przez nich prowadzonych - zainteresowanym klientom.

Prowadziłam również obsługę wystawców targowych w Grecji.

Cechuje mnie : dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, operatywność, punktualność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, solidność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji, dyspozycyjność, zdolność do pracy w warunkach stresu, doświadczenie zawodowe w kontaktach z klientami, asertywność.

Jeśli pragniesz poznać liczne zabytki kultury Grecji, mentalność i zwyczaje mieszkańców, potrzebujesz osoby, kompetentnej i odpowiedzialnej, znającej bardzo dobrze język i rynek grecki, która bedzie czuwać nad przebiegiem Twojej wyprawy do Grecji i sprawi, że poczujesz sie bezpiecznie, pełen satysfakcji i wielu ciekawych przeżyć oraz wrażeń to skontaktuj sie ze mną:

Grecja 0030 6936333160
Polska 0048 887704660

skype : barbara.solarz2

Podejmę zarówno zlecenia pilotażu wycieczek okolicznościowych, indywidualnych, grupowych i biznesowych, pomoc podczas targów, pomogę przy załatwieniu wszelkich spraw w Grecji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz